cropped-wodnatarcza.png
Gra jest dostępna wyłącznie na komputery

Faumonia 3.0 – Zadania odnawialne i różdżki

Witaj wojowniku!
Cieszymy się, że możemy zaprezentować najnowszą aktualizację naszej gry – Faumonia 3.0. Tym razem, skupiliśmy się na gruntownym odświeżeniu systemu zadań. Wprowadziliśmy również nowe, ekscytujące elementy, które wzbogacą Twoje doświadczenia w grze. Znajdziesz tu zmodyfikowane zadania odnawialne z lepszymi nagrodami. Są one teraz lepiej dostosowane do różnych poziomów doświadczenia. Dodaliśmy także całkowicie nowe wyzwania, które umożliwią dalsze eksploracje naszego rozbudowanego świata. Ponadto zmniejszyliśmy karę za śmierć bez pierścienia szmaragdowego, aż 4 krotnie.

Przygotuj się na spotkanie z nowym Mistrzem Faumonii XX. Wprowadzi Cię w głębie tajemniczych tuneli chaosu i zleci zadania pełne niebezpieczeństw i bogatych nagród. Dzięki nowym elementom, takim jak ulepszony system różdżek i zwiększone możliwości zdobycia amunicji, Twoja przygoda w Faumonii będzie jeszcze bardziej emocjonująca. Przekonaj się, jakie nowości przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie. Zapraszamy do walki!

Wielkie zmiany w zadaniach odnawialnych na pokonanie potworów + nowe zadania

Całkowicie przeorganizowalismy zadania odnawialne w Faumonii 3.0, dodając więcej różnorodności i poprawiając nagrody. Teraz zadania są zdecydowanie bardziej wartościowe. Ponadto dodaliśmy kilka całkowicie nowych zadań na pokonanie potworów, których brakowało na niektórych przedziałach lvlowych. To świetna okazja, aby na nowo odkrywać nasz świat gry, podejmować świeże wyzwania i zgarniać lepsze nagrody, które zdecydowanie urozmaicą Twoje doświadczenia w grze.

Zmienione zadania na pokonanie odnawialnych potworów – słabe zadania

Przygotowaliśmy sporo zmian w istniejących zadaniach odnawialnych na pokonanie potworów. Dostosowaliśmy każdy z nich, aby zwiększyć sens ich wykonywania. Poniżej przedstawiamy pełną listę zmian. Ponadto na naszą stronę dodaliśmy listę wszystkich zadań odnawialnych na pokonanie potworów – możesz ją sprawdzić tutaj

Pokonaj elfy albinosy: Orchiwald teraz oferuje aż 1500 bełtów, 1000 bełtów stalowych, 500 bełtów złotych, 200 bełtów płonących.

Pokonaj barbarzyńców: U Kape możesz zdobyć między 344 a 564 wielkimi eliksirami, 1m doświadczenia, 20,000 punktów ataku i 25,000 punktów obrony

Zdemolowany hotel Fado: Linda przyzna Ci teraz 6,000 punktów ataku, 8,000 punktów obrony, 100,000 punktów doświadczenia oraz 200 dużych eliksirów.

Pomoc z napadami na listonoszy w Nalwor: Lorithien nagradza teraz 100,000 punktami doświadczenia, 50 dużmi eliksirami, 20 wielkimi eliksirami, 14 żelaza, 11 sztabkami złota i od 2 do 6 sztabkami mithrilu.

Pokonaj kamienne lub drzewce u Woda: Teraz zyskasz 500,000 punktów doświadczenia i 8 zwojów do lasu za wykonanie zadania.

Oczyszczenie podziemi Athor: Odnowienie zadania zmienione zostało na 2 tygodnie, a w nagrodę za wyczyszczenie podziemi otrzymasz teraz zwój Athor

Pokonaj magów u Staro: Nagrody to 250,000 doświadczenia, 200 magii światła, 400 magii mroku, 600 magii deszczu, 600 magii płomieni i 1000 magii ziemi.

Pokonaj potwory u Bate: Zdobędziesz teraz 200,000 doświadczenia, 8,000 punktów ataku, 10,000 punktów obrony, 200 dużych eliksirów i 100 wielkich eliksirów.

Zmienione zadania na pokonanie odnawialnych potworów – silne zadania

Pokonaj chaosy: Think teraz wymaga pokonania tylko 1000 chaosów, a nagrody wzrosły do 3 m doświadczenia, 60,000 punktów ataku, 80,000 punktów obrony oraz trochę money.

Pokonaj potwory u Verdana: Musisz teraz pokonać 400 superczłowieków lub 200 mutantów, aby zdobyć 2,000,000 punktów doświadczenia, 40,000 punktów ataku, 60,000 punktów obrony oraz 400 wielkich eliksirów.

Kraina Snów u Natana: Za wykonanie zadania zdobędziesz teraz 1,000,000 punktów doświadczenia, 15,000 punktów ataku, 20,000 punktów obrony i 4 czerwone kamienie szlachetne.

Pokonaj najsilniejsze potwory u Octavio w Semos: Teraz otrzymasz 10,000,000 punktów doświadczenia, 100,000 punktów ataku, 100,000 punktów obrony oraz 1000 wielkich eliksirów za pokonanie najsilniejszych potworów w naszej krainie.

Pokonaj madaramy u JJ: Możesz zdobyć 500,000 punktów doświadczenia, 200 wielkich eliksirów, 2000 bełtów stalowych i 1000 bełtów złotych.

Całkowicie nowe zadania odnawialne na pokonanie potworów

Również wprowadziliśmy całkowicie nowe zadania, które oferują dodatkowe wyzwania na różnych poziomach doświadczenia. Te zadania zaspokoją apetyt zarówno nowych, jak i doświadczonych wojowników na ekscytujące przygody.

Pokonanie 1200 amazonek: U Cala w muzeum Kirdneh znajdziesz zadanie, które sprawdzi Twoje umiejętności walki z amazonek. W nagrodę za to wyzwanie zgarniesz 10,000,000 punktów doświadczenia, 120,000 punktów ataku, 150,000 punktów obrony, 10 zwojów amazon, 5000 bełtów, 3000 bełtów stalowych, 2000 bełtów złotych i 1000 bełtów płonących.

Pokonanie aniołów: To nowe zadanie polega na pokonaniu 20 aniołów, 20 upadłych aniołów, 8 archaniołów, 6 aniołów ciemności i 4 archanioły ciemności. Zdobędziesz za to 3,000,000 punktów doświadczenia, 40,000 punktów ataku, 60,000 punktów obrony, 2 bilety do niebios oraz 2 zwoje Kikareukin.

Pokonanie wielkich kostuch i śmierci: W tym zadaniu odnawialnym czeka na Ciebie pokonanie 20 wielkich kostuch, 20 różowych wielkich kostuch, 20 złotych wielkich kostuch, 20 czarnych śmierci, 10 srebrnych śmierci i 5 złotych śmierci. W nagrodę otrzymasz 5,000,000 punktów doświadczenia, 60,000 punktów ataku, 80,000 punktów obrony, bilet śmierci, anielski zwój i smoczy zwój.

Czyszczenie kamiennej krypty na polanie Semos: To nowe, szybkie zadanie, które możesz rozpocząć u Lucka, nagradza za wyczyszczenie krypty 1,000,000 punktów doświadczenia, 10,000 punktów ataku i 15,000 punktów obrony.

Przebudowanie systemu magii i dropu amunicji

Wprowadziliśmy gruntowne zmiany w systemie magii oraz mechanizmie dropu amunicji w Faumonii 3.0. Zmodyfikowaliśmy statystyki wszystkich różdżek, co znacząco wpłynie na sposób, w jaki używasz magii i prowadzisz walkę. Te zmiany mają na celu zapewnienie bardziej zbalansowanej i dynamicznej rozgrywki. Dodatkowo, zaktualizowaliśmy prawdopodobieństwa zdobycia amunicji z potworów.

Zmienione statystyki różdżek

Każda różdżka w grze przeszła metamorfozę, wprowadzając większe zróżnicowanie i dostosowanie do różnych stylów gry, co otwiera nowe możliwości taktyczne i strategiczne dla magów. Oto jak wyglądają zmiany:

Różdżka:
Stare statystyki: [LVL: 35][ATK: 11][OBR: 3][RANGE: 7]
Nowe statystyki: [LVL: 50][ATK: 11][OBR: 3][RANGE: 7]

Różdżka strzyboga:
Stare statystyki: [LVL: 60][ATK: 13][OBR: 6][RANGE: 8]
owe statystyki: [LVL: 150][ATK: 17][OBR: 6][RANGE: 8]

Trójząb trzygłowa:
Stare statystyki: [LVL: 80][ATK: 10][OBR: 10][RANGE: 8]
Nowe statystyki: [LVL: 150][ATK: 21][OBR: 10][RANGE: 8]

Różdżka Wołosa:
Stare statystyki: [LVL: 100][ATK: 14][OBR: 8][RANGE: 8]
Nowe statystyki: [LVL: 200][ATK: 22][OBR: 8][RANGE: 9]

Różdżka Swaroga:
Stare statystyki: [LVL: 150][ATK: 20][OBR: 25][RANGE: 9]
Nowe statystyki: [LVL: 200][ATK: 34][OBR: 20][RANGE: 9]

Różdżka Peruna:
Stare statystyki: [LVL: 300][ATK: 46][OBR: 50][RANGE: 10]
Nowe statystyki: [LVL: 300][ATK: 46][OBR: 50][RANGE: 10]

Różdżka Mokoszy:
Stare statystyki: [LVL: 300][ATK: 22][OBR: 22][WAGA: 3][RANGE: 9]
Nowe statystyki: [LVL: 300][ATK: 32][OBR: 25][WAGA: 3][RANGE: 9]

Całkowite przebudowanie zadania na różdżkę Mokoszy

Różdżka Mokoszy to jeden z najbardziej pożądanych przedmiotów w Faumonii, a zdobycie jej teraz stało się o wiele łatwiejsze! Zadanie, które kiedyś mogło przyprawiać o ból głowy, zostało przeprojektowane, aby była jasne i proste w realizacji.

Poprawiliśmy cały proces zdobywania różdżki, skupiając się na zrozumiałym przekazie i prostych krokach, które musisz wykonać. Od teraz, zaczynając od rozmowy z Samarona, przez zbieranie potrzebnych materiałów, aż po ostateczne wykonanie różdżki, każdy etap jest przemyślany i przystępny. Nie musisz już martwić się skomplikowanymi instrukcjami czy łatwym do przeoczenia szczegółem.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić zadanie na różdżkę Mokoszy

Zmiany w dropie amunicji i magii

W nowej aktualizacji Faumonii 3.0, zdecydowaliśmy się ulepszyć system zdobywania magii i amunicji. Chcemy uczynić grę bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich graczy. Od teraz zdobycie tych zasobów będzie znacznie łatwiejsze. To pozwoli Ci cieszyć się grą bez martwienia się o ciągłe uzupełnianie zapasów.

Podwoiliśmy szanse na zdobycie magii mroku i magii światła z wampira szamana. Są one kluczowe dla efektywnego radzenia sobie z przeciwnikami i eksplorowania nowych terenów. Zwiększyliśmy również trzykrotnie szanse na zdobycie strzał żelaznych i złotych z madarama łucznika. To zapewni Ci lepsze możliwości w starciach na długim dystansie. Te zmiany mają na celu nie tylko ułatwienie zdobywania zasobów, ale także zachęcenie do eksperymentowania z różnymi strategiami i technikami walki.

Mistrz Faumonii XX i nowe zadania

Każda nowa wersja Faumonii przynosi ze sobą postać nowego Mistrza Faumonii, który dodaje zadania na najwyższe poziomy – Faumonia 3.0 nie jest wyjątkiem. W aktualizacji 3.0 pojawia się Mistrz Faumonii XX, wprowadzając graczy w podziemia Chaosów.

Całkowicie nowe niezależne zadania

Dodaliśmy dwa nowe, niezależne zadania, które możesz wykonać dla Mistrza Faumonii XX. Pierwsze zadanie prowadzi do Thorgala, nowego NPC-a w tunelach chaosu. Musisz zebrać dla niego ekwipunek chaosu. Po wykonaniu tego zadania, zyskasz dostęp do zakupu scrolli do tuneli chaosów. Co za tym idzie wprowadziliśmy również nowe przedmioty takie jak zwój chaosu oraz klucz czarnoksiężników chaosu, które mogą być wykorzystane w dalszej części przygody.

Drugie zadanie związane jest z Iwarem, który znajduje się w ratuszu Ados. Twoim zadaniem jest oczyszczenie tuneli chaosu z potężnych potworów. Po zakończeniu tego zadania, otrzymasz dostęp do nowej mini-mapy, krypty czarnoksiężników chaosu, co otwiera nowe możliwości eksploracji i zdobywania nagród.

Główne zadanie u Mistrza Faumonii XX

Zadanie u Mistrza Faumonii XX rozpoczyna się, gdy osiągniesz 240 poziom doświadczenia. Rozpoczynając misję, będziesz musiał skompletować szereg zadań przygotowanych przez Mistrza. Pierwsze kroki prowadzą do Ivara w ratuszu Ados, gdzie Twoim zadaniem będzie pokonanie potworów w tunelach chaosu. Następnie, w ramach dalszej części zadania, odwiedzisz Thorgala w tunelach chaosu pod Semos, by dostarczyć mu niezbędne przedmioty chaosu.

Na zakończenie, Mistrz Faumonii XX stawia przed Tobą wyzwanie sprawdzenia swoich umiejętności bojowych. Musisz pokonać 20 czarnych i 20 lodowych olbrzymów. Po pomyślnym zakończeniu tych prób i powrocie do Mistrza, otrzymasz odznakę wojownika Faumonii dwudziestego poziomu. Dodatkowo, Mistrz wręczy Ci klucz do krypty czarnoksiężników chaosu, który otworzy Ci drogę do nowych bogactw i ekscytujących przygód.

Drobne zmiany w świecie gry Faumonia 3.0

W Faumonii 3.0, oprócz znaczących zmian, wprowadziliśmy także wiele mniejszych, lecz ważnych korekt. Mają one na celu usprawnienie i zbalansowanie rozgrywki. Zmniejszyliśmy statystyki złotego smoka, czarnego smoka oraz czarnego smoczyska. To umożliwi słabszym wojownikom łatwiejsze pokonanie tych przeciwników.

Dla bardziej doświadczonych graczy zwiększyliśmy czterokrotnie punkty doświadczenia zdobywane za pokonanie necrosophii i xenocium. Dzięki temu walka z nimi staje się bardziej opłacalna. Usunęliśmy również możliwość zdobycia lodowych rękawic ze smoka arktycznego, co pomaga zrównoważyć elementy rozgrywki. Zmodyfikowaliśmy także szanse na zdobycie szczurzego zwoju. Teraz człekoszczur oraz człekoszczurzyca pozostawiają go z szansą 2.5%, a archiszczur aż 20%. To znacznie ułatwia zdobywanie scrolli do szczurzego miasta.

Faumonia 3.0 – Pozostałe poprawki

W ramach aktualizacji Faumonia 3.0, wprowadziliśmy szereg drobnych, ale ważnych poprawek, które mają znaczący wpływ na komfort gry. Zmieniliśmy minimalny poziom wymagany do użycia biletu turystycznego – teraz dostępny jest od 200 poziomu doświadczenia. Ponadto, zaktualizowaliśmy aurę na polanie treningowej pod bankiem Semos. Poprawiliśmy również ceny za olbrzymie buty i hełmy sprzedawane u Dendrego; obydwa przedmioty teraz można sprzedać za 2 500 złota każdy. Ponadto zmniejszyliśmy karę za śmierć bez pierścienia szmaragdowego, aż 4 krotnie.

Naprawiliśmy również proces wytwarzania eliksirów z aranduli u Zena, który był często zgłaszany przez graczy. Dla miłośników głębi fabularnej, rozbudowaliśmy opisy wszystkich siedmiu różdżek dostępnych w grze. Każda z nich otrzymała bogatszą historię i kontekst, co dodaje głębi i wartości każdej z nich.

Pełną listę zmian możesz sprawdzić w naszym changelogu Faumonia 3.0 – kliknij tutaj

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Wyświetl wszystkie komentarze
Scroll to Top

Faumonia 4.0

1. Kliknij w przycisk i pobierz grę na swój komputer.

2. Następnie wypakuj grę na pulpicie - plik "Faumonia - 4.0"

3. Po wypakowaniu gry, uruchom ją przy pomocy pliku "Faumonia 4.0.jar"

4. Jeżeli gra nie działa i otwiera Ci się plik rar/zip to uruchom gre przy pomocy Javy.
Naciśnij prawym przyciskiem na "Faumonia.jar" i uruchom przy pomocy Javy.

Do prawidłowego działania gry potrzebujesz Javy

1. Wejdź na stronę Java i naciśnij przycisk "Pobieranie oprogramowania Java".

2. Następnie odszukaj swoją wersję systemu (np. Windows) i naciśnij "Download Java"

3. Zainstaluj Jave przy pomocy oficjalnego instalatora.